اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، استاندار و سایر اعضاء در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به نقش تفکر و تعقل در آیات و روایات اسلامی اشاره کرد و تاثیر رشد عقلانی در مقابله با تهدیدات و تحریم ها و تاثیر آن در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها اشاره کرد و گفت:ارتقای رشد عقلی و قدرت انتخاب در جوانان از عوامل مقابله با تهدیدات و تحریم های دشمن است.

استاندار یزد نیز در این جلسه بر لزوم افزایش کیفیت برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم تاکید کرد و افزود:باید به کیفیت و برون سپاری برنامه های هفته معلم توجه بیشتری شود.

محمد رضا فلاح زاده بهره گیری از توان دستگاههای دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح ساختار قامتی دانش آموزان را خاطر نشان کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گزارشی از عملکرد یکماهه آموزش و پرورش استان ارائه کرد .

تصویب طرح ارزیابی ساختار قامتی دانش آموزان و اصلاح ناهنجاریهای قامتی ، ارائه برنامه های هفته معلم و تقدیر استاندار یزد از زحمات یکساله اعضای شورای آموزش و پرورش از دیگر مباحث شورای آموزش و پرورش استان بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا